„Ciripitul pasarilor” si „marul”. Ce i-a inspirat pe antreprenori atunci cand si-au denumit companiile

Posted on Iulie 14, 2011. Filed under: Internet, Retele de socializare, Telefonie | Etichete:, , , , , , |

Multi dintre antreprenori isi denumesc start-up-urile dupa numele cainelui sau pur si simplu aleg un cuvant fara sens, tocmai pentru ca vor sa contruiasca un brand caramida cu caramida.

Primul nume al micro-retelei de socializare Twitter era „Status”, scrie Business Insider. Fondatorii ei s-au folosit de dictionar pentru a gasi un nume care sa insemne valva si sa creeze sentimentul pe care il ai atunci cand iti suna telefonul. Asa ca au ajuns la cuvantul „‘twitch”, adica miscarea pe care o produce telefonul cand vibreaza. Insa, din punct de vedere al brandului, numele nu era atat de inspirat. Asa ca au ajuns la „twitter”, un cuvant ce descrie sunetul ciripiturilor pasarilor.

In schimb, numele producatorului de jocuri virtuale Zynga vine chiar de la numele catelului fondatorului acestuia – Mark Pincus.

Google provine din termenul matematic „googol”, numarul unul urmat de o suta de zerouri. Insa, la inceputuri, Sergey Brin si Larry Page denumisera motorul de cautare „Back Rub”.

Numele Yahoo! a fost inspirat de Calatoriile lui Gulliver. Fondatorii companiei, Jerry Yang si David Filo au numit compania, initial, „Jerry’s Guide to the World Wide Web”, dar au pastrat doar acronimul Yahoo.

Skype se numea la inceput „Sky peer-to-peer”. Pe parcurs a trecut la „Skyper” si apoi la Skype.

Steve Jobs s-a inspirat din viata la ferma atunci cand si-a denumit compania Apple.

Sursa: http://www.infoportal.realitatea.net

Make a Comment

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

Un răspuns to “„Ciripitul pasarilor” si „marul”. Ce i-a inspirat pe antreprenori atunci cand si-au denumit companiile”

RSS Feed for Stiri despre IT Comments RSS Feed

[…] Potrivit unui studiu realizat de catre compania BrightEdge, un furnizor de platforme SEO pentru companii, butonul pentru sintetizarea cautarilor pe Internet, +1, a depasit ca prezenta online cunoscuta platforma de socializare Twitter. […]


Where's The Comment Form?

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...

%d blogeri au apreciat asta: