Studiu: Cum îşi urmăresc Facebook, Twitter sau Google utilizatorii cu ajutorul widget-urilor

Posted on Mai 24, 2011. Filed under: Retele de socializare | Etichete:, , , , , , , |

Cei care folosesc Internetul şi doresc să împărtăşească anumite informaţii cu prietenii lor, sau vor să promoveze un site folosesc uneltele puse la dispoziţie de Facebook, Twitter, Google Buzz sau alte reţele de socializare. Un studiu realizat de Wall Street Journal arată că, pe lângă distribuirea informaţiilor către prietenii de pe Internet, widget-urile puse la dispoziţia utilizatorilor colectează date despre site-urile pe care oamenii le accesează.

Widget-urile pentru socializare, prezente pe majoritatea site-urilor au capacitatea de a transmite faptul că un anumit utilizator a accesat o pagină de Internet, chiar dacă acesta nu foloseşte uneltele respective pentru a transmite informaţia către prietenii din reţeaua sa de socializare.

Butonul de „Like” sau alte widget-uri ale Facebook apar pe o treime dintre primele 1.000 cele mai vizitate pagini de Internet, Twitter apare pe aproximativ 25 %, iar Google este prezentă pe 20% dintre acestea.

Populare pentru capacitatea de a împărtăşi informaţii rapid sau potenţialul pe care îl au în a promova o anumită pagină de Internet, widget-urile sunt şi unelte foarte puternice de urmărire a utilizatorilor.

Citeste intregul articol pe www.antena3.ro

Make a Comment

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

3 Răspunsuri to “Studiu: Cum îşi urmăresc Facebook, Twitter sau Google utilizatorii cu ajutorul widget-urilor”

RSS Feed for Stiri despre IT Comments RSS Feed

[…] Presedintele executiv al Google, Eric Schmidt, in contextul in care a fost lansat proiectul social Google+, a declarat ca este loc pe piata pentru mai multe retele sociale, lasand o portita pentru cooperarea cu rivali puternici precum Facebook si Twitter. […]

[…] rapid catre Facebook si Twitter Pentru aceasta optiune, trebuie folosita extensia Extended Share for Google Plus Chrome. Dupa […]

[…] Darpa cauta experti care sa poata dezvolta “o noua stiinta a retelelor sociale”, pentru a anticipa aparitia unor campanii de propaganda pe retelele sociale, cum sunt Facebook si Twitter. […]


Where's The Comment Form?

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...

%d blogeri au apreciat asta: