Ce trebuie sa stii pentru a inregistra un domeniu .eu

Posted on Februarie 24, 2011. Filed under: Hosting |

Domeniile .eu reprezinta o extensie a domeniilor specifice fiecarei tari din Uniunea Europeana. Scopul domeniilor .eu a fost acela de a oferi companiilor si organizatiilor din Uniunea Europeana posibilitatea de a-si realiza o prezenta pe internet specifica acestei Uniuni. Pentru a putea sa inregistrezi si sa utilizezi un domeniu .eu trebuie sa indeplinesti  urmatoarele cerinte de eligibilitate:

  • sediu social, administratie centrala sau loc principal de desfasurare a activitatii in cadrul Comunitatii Europene
  • organizatie cu sediul in cadrul Comunitatii Europene
  • persoana fizica rezidenta in cadrul Comunitatii Europene

Trebuie precizat ca un nume de domeniu .eu poate de asemenea să conţină caractere chirilice, greceşti sau latine cu accent/diacritic. Mai jos, va prezentam principalele motive pentru a alege un domeniu .eu:

  • nu eşti limitat la o anumită ţară
  • preţul mic, fiindcă politica .eu e sa nu facă profit, fiind o structură europeană (7,99 euro anual)
  • .eu îţi confirmă identitatea europeană pe internet
  • .eu permite companiei tale să prezinte un brand în toate ţările europene pe un singur domeniu
  • .eu constituie un element important în strategia pentru pieţele străine
  • .eu ajunge la mai mulţi consumatori în acelaşi timp
  • cu o adresă .eu poţi arăta că eşti deschis oportunităţilor de afaceri în întreaga Europă

Un domeniu .eu ramane in memoria vizitatorilor! Poti inregistra un domeniu .eu prin internediul website-ului www.newhost.ro .

Make a Comment

Lasă un răspuns

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...

