RoNewMedia 5.0: Avem nevoie de măsurători noi. Clickul este suprafolosit

Posted on Noiembrie 12, 2010. Filed under: Internet | Etichete:, , , |

Clickul este suprafolosit ca măsurare a unei campanii. Măsurarea brandului – ca impact, influenţă, aprecierea mesajului, este mult mai importantă. Avem nevoie de măsurări noi”, spune Marvin Liao, de la Yahoo, prezent la RoNewMedia 5.0.

Dacă eşti o companie şi nu ai un site, să-ţi fie ruşine!, dar asta se ştie deja, spune Marvin Liao, de la Yahoo, prezent la RoNewMedia 5.0.

Yahoo colecţionează informaţii şi date, comparabile, ca mărime, cu Biblioteca Congresului, spune acesta. Contează, însă, să ştii să le foloseşti pentru a ajunge la internauţi. Şi aici intervine şi cea mai mare întrebare: cum măsori fenomenul? „Clickul este suprafolosit ca măsurare a unei campanii. Măsurarea brandului – ca impact, influenţă, aprecierea mesajului, este mult mai importantă. Avem nevoie de măsurări noi”, spune Liao.

Reprezentantul Yahoo vorbeşte de behavioural targeting, ca alternativă. Personalitatea internautului este desenată de căutări, conţinut, link-uri.

„Toată lumea vorbeşte despre implicare, social media. Aţi mai auzit poveştile acestea, aşa că nu o să vorbesc şi eu despre ele”, promite Timothy Bataillie, Netlog. El compară social media cu o petrecere – oamenii sunt invitaţi, vorbesc unii cu alţi, îşi fac noi cunoştinţe noi. Dar ce face face o petrecere bună? Conţinutul, spune reprezentantul NetLog. Conţinutul, în sensul de exprimare, dar şi divertisment.

Sunteţi familiarizaţi cu toţii cu Captcha – cifrele şi literele alea enervante, pe care le întâlnim peste tot. În locul lor, punem publicitate. E simplu”, propune Eilon Zarmon, DDB Israel, în prezentarea sa, „Innovations in Online Advertising”. Următorul pas este VideoCaptcha.

„Nu doar convingi un consumator să dea click pe un banner, ci îl faci parte din proces. Nu doar îţi vede mesajul, dar îl tipăreşte şi, astfel, îl ţine minte. Şi este mai ieftin decât un click”, spune Eilon, care crede că acesta este următorul pas în advertising.

Conţinut, conţinut, daţi-le mai mult conţinut! De fapt, e vorba despre a spune poveşti”, spune Matt West, director for Content şi Expansion Markets, Yahoo.

În 2011, Yahoo! se va lansa şi în versiune românească, adaugă acesta. Cele mai folosite produse în România sunt mailul şi messengerul.

sursa: realitatea.net

Make a Comment

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...

%d blogeri au apreciat asta: